Західноукраїнський національний університет повинен відповідати викликам 21-го століття. У зв’язку з ребрендингом класичного університету Тернополя, тепер у ЗУНУ новий, офіційно затверджений герб, логотип та гімн.
Однак, зміни неможливо втілити без підтримки студентства та професорсько-викладацького колективу. «Ми розробили комунікаційну стратегію й просимо допомогти нам її реалізувати. Новa системa комунікацій включає в себе використання єдиного корпоративного стилю Західноукраїнського національного університету: кольорова гама, шрифти, правила розміщення… Усе це зафіксовано у бренд-буці закладу вищої освіти, який ми скоро представимо спільноті.
Просимо вас у рекламній продукції використовувати герб, логотип та гімн, які офіційно затверджені в нашому університеті», – йдеться на сайті ЗУНУ.