За останні 12 років не було придбано жодного нового приміського електротяга. Кількість електричок суттєво зменшилась, розповів «Газеті по-українськи» експерт із транспорту Олександр Кава. «В Україні дбають більше про інтереси олігархів, а не простих громадян. Олігархи на електричках не їздять. Тому всі роки незалежності для приміських перевезень використовується старий електротранспорт, який залишився з радянських часів», – сказав він. В Укрзалізниці заявляють, що рентабельність приміських сполучень складає мінус 900%. Вкладають 9 грн., а заробляють -1 грн. До фінансування перевезень має долучатися місцева влада. У розвинених країнах приміські перевезення компенсують за рахунок центрального і місцевих бюджетів. В Європі не покладають на пасажира всі витрати на утримання маршруту. Неправильно лише підвищувати вартість квитків для пасажирів, як роблять це у нас. Слід запровадити дотації на приміські перевезення і відміняти пільговий проїзд в електричках не потрібно. В Європі теж є пільгові категорії.