ЗУНУ: розпочалася робота щодо ребрендингу університету

ЗУНУ: розпочалася робота щодо ребрендингу університету

Потреби та інтереси суспільства змінюються, а відтак завдання університету трансформуються разом із ними. Західноукраїнський національний університет (Тернопіль) модернізується в інноваційний соціально-відповідальний, орієнтований на реалії сьогодення освітній центр, який забезпечує практичне професійне становлення особистості, створює умови для наукового пошуку та творчої самореалізації академічного лідерства, освітньої мобільності та активної міжнародної промоції. Ініціативна група незалежних експертів запропонувала університетській спільноті концепцію розробки брендбуку Західноукраїнського національного університету.

Виступаючи перед аудиторією, незалежні експерти розповіли про розробку логотипу, підбір шрифтів та кольорової гами нового брендбуку, запропонували слогани та методи адаптації соціальних мереж до нового стилю.

Також молоді люди окреслили світові тенденції дизайну логотипів й запропонували свої варіанти візуалізації нового бренду.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *