У ВАТ «Тернопільобленерго» створили онлайн-сервіс для споживачів «Персональний кабінет»

У ВАТ «Тернопільобленерго» створили онлайн-сервіс для споживачів «Персональний кабінет»

Із червня цього року жителі Тернопільщини отримають можливість самостійно управляти своїми особовими рахунками. Тепер, не виходячи з дому, кожен споживач електроенергії може внести показання приладу обліку, звірити стан розрахунків за послуги електропостачання та отримати відповідь на питання, що цікавить.

Сервіс «Персональний кабінет» – це зручність та комфорт для споживачів.

Щоб у повному обсязі скористатися новими можливостями та послугами, необхідно лише зареєструвати свій Персональний кабінет на офіційному сайті ВАТ «Тернопільобленерго»  www.toe.com.ua або за посиланням: https://my.toe.com.ua. На головній сторінці розміщене пряме посилання на сервіс «Перональний кабінет».

При реєстрації «Персонального кабінету» користувачам послуг електропостачання необхідно вказати номер особового рахунку, останню суму оплати за електроенергію та обрати район електромереж, із яким у них укладений договір на електропостачання.

Для уточнення необхідних даних мешканці м. Тернополя та області можуть звернутися до кол-центру ВАТ «Тернопільобленерго».

Енергетики звертають увагу, що споживачам необхідно щомісячно, станом на 1 число місяця, знімати фактичні показання приладів обліку та передавати дані до енергопостачального підприємства. Про це повідомили у відділі по роботі з громадськістю ВАТ «Тернопільобленерго».

Автор




Схожі публікації

3 коментарі

  1. Avatar
    Олександр

    Ага, тільки він не працює! якраз починаючи вже з 30-31 числа. Задовбали – даремна трата часу і нервів.

    Відповісти

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *