Головне управління ДПС у Тернопільській області повідомляє, що на виконання Національної стратегії доходів України до 2030 року, з метою узгодження системи державних податкових інспекцій з адміністративно-територіальним устроєм, визначених постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів», відповідно до наказів ДПС України від 07.10.2024 № 742 «Про внесення змін до наказу ДПС від 04.02.2022 № 91» і № 747 «Про затвердження переліку державних податкових інспекцій» у зв’язку із затвердженням структури і штатного розпису ліквідовано 14 із 17 діючих ДПІ ГУ ДПС у Тернопільській області та повністю ліквідовано з 8 листопада 2024 року центри обслуговування платників у містах Підгайці, Ланівці, Шумськ, Монастириська.
Для забезпечення якісного та своєчасного обслуговування платників податків, зокрема щодо отримання «Реєстраційного номера облікової картки платника податків»; «Відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору» та «Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта» можна звернутись у будь-який центр обслуговування платників.
Решта послуг надаються за місцем реєстрації (проживання) юридичної чи фізичної особи, зокрема у семи ЦОП Тернопільської ДПІ, п’яти ЦОП Чортківської ДПІ і одному ЦОП Кременецької ДПІ.
Окрім того, за наявності електронного цифрового підпису, платники податків можуть отримати послугу, сформувавши запит через електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua).
Порядок надання адміністративних послуг та взірці заповнення відповідних заяв розміщено на субсайті Головного управління ДПС у Тернопільській області у розділі «Адміністративні послуги».