Степан Барна: «На будівництво Східного обходу Тернополя Євросоюз виділив нам 20 млн. євро»

Степан Барна: «На будівництво Східного обходу Тернополя Євросоюз виділив нам 20 млн. євро»

Про розвиток дорожньої інфраструктури Тернопільської області говоримо не лише на схемах та картах. Реальне втілення ідей підкріплене фінансуванням з державного бюджету уже відчуваємо на практиці. Нові, сучасні, комфортні та європейські автомагістралі огортають Тернопільщину уже із трьох боків – зі Львова, Хмельницького та Дубно. Залишається з’єднати область якісними дорогами ще з двома обласними центрами – Івано-Франківськом та Чернівцями.

«Лише у 2018 році, – наголошує голова облдержадміністрації Степан Барна, – область отримала на ремонт доріг державного та місцевого значення майже два мільярди гривень. Це безпрецедентний випадок, коли будівництво доріг здійснюється такими темпами, враховуючи те, що в країні війна і ми втратили левову частку економіки».

Власне, завдяки активному розвитку дорожньої галузі, ми отримали можливість реалізовувати й низку проектів, які фінансують за грантові кошти Європейського Союзу. Одним із таких є перша черга будівництва Східного обходу Тернополя. Його протяжність складе 8,6 км. Вартість – 20 млн. євро.  Дорога матиме 4 смуги руху і з’єднає міжнародні траси М-12 на ділянці Тернопіль – Хмельницький та М-19 на ділянці Тернопіль – Дубно. У перспективі нову об’їзну продовжать до траси М-09 на ділянці Тернопіль – Львів.

«Нова дорога разом із Північним об’їздом Тернополя Р-41 (його капітально відремонтували у 2018 році, протяжність обходу 14,5 км, вартість –– 250 млн. грн., – прим.) забезпечить проїзд по транснаціональному коридору GO Highway з боку Вінниці та Одеси у напрямку Львова та польського кордону. Також це буде зручно для поїздок з Києва та інших міст Центральної і Східної України до Карпат», – переконаний голова облдержадміністрації.

Цей випадок унікальний ще й тим, що кошти, виділені Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), надаються на безповоротній основі. «За роки незалежності це перший приклад, коли європейська спільнота фінансує дорожні роботи в нашій країні на таких вигідних умовах», – каже Степан Барна і додає: «Тернопільщина не випадково опинилася в зоні уваги Євросоюзу. В нас достатньо розгалужена мережа доріг. Протяжність автошляхів державного значення складає майже 1,5 тис. кілометрів. До того ж область увійшла до топової п’ятірки регіонів України, які лідирують за темпами та обсягами здійснення робіт на дорогах державного значення».

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *