Мешканець Козівського району повідомив аферистові всі дані своєї банківської картки та втратив гроші. В аналогічну пастку потрапив і житель Тернополя.
На телефон жителя району прийшло смс – повідомлення з текстом «Ваша картка заблокована. Детальна інформація за телефоном … ». Зателефонувавши на вказаний номер, чоловік поговорив зі співробітником банку, який повідомив, що для розблокування банківської карти потрібно продиктувати номер картки та код з смс-повідомлення. Чоловік надав всю інформацію, після чого з’ясував, що з картки зникло понад дві тисячі гривень.
Увесь залишок на рахунку втратив і 32-річний тернополянин. Він, не задумуючись, повідомив захисні данні своєї банківської картки невідомому по телефону.
Працівники поліції застерігають:
– якщо вам дзвонять нібито з банку і просять надати особисті дані – це привід бути на сторожі. Банки ніколи не ідентифікують власника картки по телефону – тільки якщо ви самі дзвоните у банк. Крім того, пам’ятайте, що працівники банку не телефонують з особистих мобільних номерів;
– ніколи не називайте третім особам (в тому числі працівникам банку, знайомим, друзям, родичам, продавцям в магазині) ПІН-код вашої картки, а також секретні одноразові коди;
– якщо працівник банку (особа, що представилася ним) пропонує вам по телефону допомогти виконати якусь дію з картою (наприклад, активувати в банкоматі) – наполягайте на проведенні її у відділенні банку;
будь-яке СМС-повідомлення, що надходить, – завжди читайте його зміст.