![Шахрай представився тернополянину працівником Нацбанку і… викрав 29 000 гривень](https://nday.te.ua/wp-content/uploads/2021/01/фото-шах-5.jpg)
Телефонний шахрай за декілька хвилин заробив 29 тисяч гривень. Натомість довірливий тернополянин втратив ці гроші, бо повірив, що до нього телефонує працівник служби безпеки банку, ще й не простого, а головного – Нацбанку України.
Тисячі застережень у засобах масової інформації не допомогли – чоловік одразу повірив незнайомцю, що його віртуальний рахунок намагалися зламати невідомі, одразу став допомагати псевдобанкіру міняти захисні паролі.
Назвав усі коди, що надійшли в смс-повідомленнях, а згодом згодом сам почав отримувати повідомлення про зняття коштів. Допоки потерпілий зрозумів, що його обшахраювали, аферист за 4 транзакції зняв 29 тисяч гривень, ще й з кредитного рахунку. Як наслідок – борг, який доведеться сплачувати та кримінальне провадження згідно статті 190 ККУ – шахрайство.
Укотре нагадуємо, жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо. Будь-які фінансові операції працівники фінансових установ здійснюють у відділеннях банку. Якщо вас просять допомогти захистити ваші гроші (перевести на інші рахунки чи мобільні телефони, змінити паролі) – це телефонують аферисти, застерігають у відділі комунікації поліції Тернопільської області.