Особливості застосування тимчасових митних декларацій

Особливості застосування тимчасових митних декларацій

Відповідно до частини першої ст. 260 Митного кодексу України, якщо декларант або уповноважена ним особа не володіє точними відомостями про характеристики товарів, необхідні для заповнення митної декларації у звичайному порядку, вона може подати органу доходів і зборів тимчасову митну декларацію на такі товари за умови, що вона містить дані, достатні для поміщення їх у заявлений митний режим, та під зобов’язання про подання додаткової декларації у строк не більше 45 днів з дати оформлення тимчасової митної декларації.Про це повідомили у в ідділ і організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області .

При цьому, згідно з ч. 3 ст. 260 Митного кодексу України, якщо декларант не володіє точними відомостями, необхідними для визначення ставок митних платежів, для нарахування сум митних платежів за тимчасовою митною декларацією застосовується найбільша ставка митних платежів з тих, під яку може підпадати товар.

Відмови в прийнятті та/або оформленні тимчасових митних декларацій можливі при невиконанні відповідних норм законодавства. Також, оскільки оформлення тимчасової декларації передбачає випуск товарів у митний режим, у випадку відбору зразків товарів, оформлення може бути здійснено виключно за умови дотримання вимог, встановлених ч. 21 ст. 356 і ч. 3 та ч. 10 ст. 260 Митного кодексу України.

Законодавством України з питань державної митної справи чітко визначені умови подання тимчасових митних декларацій в рамках процедур митного контролю та оформлення, умови визначення ставок митних платежів, для нарахування сум митних платежів за тимчасовою митною декларацією та вимоги щодо надання відмови у митному оформленні.

Детальніше про застосування тимчасових митних декларацій можна ознайомитись у листі ДФСУ від 26.09.2016 р. №31558/7/99-99-18-02-03-17 .




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *