Що платники Тернополя повинні знати про зміни з ПДВ?

Що платники Тернополя повинні знати про зміни з ПДВ?

Із 1 березня 2017 року набрав чинності наказ Мінфіну від 23.02.2017р. №276, яким викладено в новій редакції форми: податкової накладної; податкової  декларації з ПДВ; уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок; розрахунку податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник ПДВ, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами,  не зареєстрованими платниками податків, на митній території України.

Реєстрація нових податкових накладних в Єдиному реєстрі здійснюється з 16.03.2017 року.

Також, внесено зміни до порядків заповнення податкової накладної та податкової звітності з ПДВ.

Розлогіше, із змінами, можна ознайомитись, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua) та в Центрі обслуговування Тернопільської ОДПІ, телефон для довідок:    43-46-10, повідомили у відділі організації роботи Тернопільської ОДПІ.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *