Сервісом «Урядова гаряча лінія» скористалися дев’ятеро платників Тернопільщини

Сервісом «Урядова гаряча лінія» скористалися дев’ятеро платників Тернопільщини

Із загального числа зареєстрованих звернень питання щодо оподаткування порушувались у 7 випадках, одне звернення стосувалося підприємницької діяльності, а ще одне пенсійного забезпечення.
Усі звернення, які надійшли на адресу ГУ ДФС в області, оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Нагадуємо, що сервіс «Урядова гаряча лінія» – це механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки. Звернення приймають фахівці Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилають органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень. Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово. Про це повідомили у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *