У Тернопільському бізнес-клубі подій говорили з керівниками підприємств про «таємних покупців» (ФОТО)

У Тернопільському бізнес-клубі подій говорили з керівниками підприємств про «таємних покупців» (ФОТО)

640-PICT9463

У Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості відбулось чергове засідання Клубу бізнес-подій за участю 15 керівників місцевих підприємств, власників фірм, що працюють у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Тема зустрічі: «Проведення маркетингових досліджень методом «таємний покупець». Практичний менеджмент для керівників. Форми дієвої співпраці служби зайнятості із роботодавцями. Основні зміни у податковому законодавстві».

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Спікери заходу: кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу ТНЕУ, керівник центру розвитку бізнесу «Робота і кар’єра» Любов Турчин, заступник начальника відділу адміністрування податків на доходів фізичних осіб, головного управління ДФС у Тернопільській області Віктор Орнатовський, психолог, провідний фахівець відділу активної підтримки безробітних Аліна Грицаєнко та економіст, провідний фахівець з питань зайнятості Тернопільського міськрайонного центру зайнятості Оксана Паньків.

Відкрив засідання директор Тернопільського міськрайонного центру зайнятості Анатолій Куриляк. Він привітав присутніх, зауважив, що служба зайнятості завжди відкрита до співпраці та готова до ефективної взаємодії з роботодавцями та іншими соціальними партнерами, подякував за активну і плідну співпрацю.

Керівник центру розвитку бізнесу «Робота і кар’єра» розповіла про метод дослідження ринку «таємний покупець», як спосіб вдосконалення роботи закладу; ознайомила з його історією, метою, методами, інструментами, типами збору даних, вимогами до «таємного покупця»; поінформувала про можливості використання даного методу у секторі «HORECA» (готельно-ресторанний бізнес).

Віктор Орнатовський ознайомив з основними змінами в оподаткуванні, які набрали чинності з 2017року.

Поняття «спіральної динаміки» розвитку бізнес-структури, її рівнів та складових, можливих варіантів подальшого розвитку висвітлилафахівець МРЦЗ Аліна Грицаєнко . «Умовно кожен рівень має своє забарвлення: фіолетовий, червоний, синій, помаранчевий, зелений, жовтий, бірюзовий; має свої ідеї, джерело енергії, процес, структуру, стиль лідерства і є якіснішим за попередній. Проте кожен рівень тієї чи іншої бізнес-структури має право на існування і свою нішу, – звернулась до присутніх фахівець МРЦЗ. – Якщо організація на порозі змін, виникли певні кризові явища в колективі чи бізнесі – варто використовувати ці знання «спіральної динаміки» на практиці. Залишаючи найкраще, поступово запроваджувати принципи вищого рівня».

А фахівець МРЦЗ Оксана Паньків розповіла присутнім про соціальні послуги роботодавцям, зокрема: організацію стажування безробітних безпосередньо на робочих місцях, виплату компенсації єдиного соціального внеску у разі створення нових робочих місць, використання резюме та відеорезюме безробітних, створення відеовакансій, проведення ярмарків вакансій та скайп-презентацій з метою підбору працівників, проведення професійного відбору кадрів із використанням психодіагностичних методик.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *