З 1 до 30 вересня триватиме прийом проектів на «Громадський бюджет 2021» у Тернопільській міській територіальній громаді. На наступний рік для реалізації проектів жителів громади з міського бюджету виділено 15 731 599 гривень.
Про це повідомили у пресслужбі міськради.
«Впродовж місяця будуть проводитися онлайн-консультації для авторів, які мають бажання подати проект на «Громадський бюджет 2021». Про дату та час зустрічі буде додатково інформуватися на сайті Тернопільської міської ради у розділі «Новини» та на сторінці міської ради у Facebook», – йдеться у повідомленні.
У міськраді надали відповіді на найпоширеніші питання, пов’язані з подання заявок.
1.Хто може подати проекти?
Проект може подати будь-яка особа, віком від 16-и років, особа без громадянства або іноземець, які мають дозволи на постійне проживання на території України.
2.Скільки проектів може подати один автор?
Один автор може подати 1 великий та 1 малий проект.
3.На яку суму можна подавати проекти?
Проекти можуть бути або малими (сума від 1 000 грн. до 300 000 грн.) або ж великими (від 300 000 до 1 450 000 грн.).
Загальна сума, яку виділяють з міського бюджету на проекти у 2021 році, становитиме 15 731 599 грн. З цієї суми 70% коштів будуть спрямовані на великі проекти, 30% – на малі проекти. Проекти-переможці визначаються за результатами голосування, яке триватиме з 26 жовтня по 9 листопада 2020 року.
4. Які вимоги до проектів, які подаються на Громадський бюджет 2021?
Загальнодоступний характер, тобто вільний, безкоштовний доступ та вільне безкоштовне користування усіма бажаючими результатами проекту.
Проект повинен бути спрямований на покращення інфраструктури громади.
У випадку, якщо проект передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи іншого об’єкта, вони повинні належати до власності територіальної громади та не перебувати у власності фізичної та/або юридичної особи.
5. Яким чином подати проект?
Необхідно заповнити бланк проекту з 1 по 30 вересня та подати його:
або через портал https://budget.e-dem.ua/6110100000 самостійно;
або у паперовому вигляді, принісши проект у Центр надання адміністративних послуг (вул. Острозького,6) та подавши електронну копію.
Бланк для заповнення проекту ви знайдете:
на порталі https://budget.e-dem.ua/6110100000
Зверніть увагу! До проекту додають кошторис, графічні матеріали, візуалізацію тощо. У випадку, якщо ви подаєте проект через Центр надання адміністративних послуг у паперовому вигляді, ви повинні надати заповнений бланк проекту разом з графічними матеріалами також у електронному вигляді (наприклад, на флешці. Адміністратор скопіює інформацію та віддасть ваш цифровий носій).
Після подачі проекту впродовж 7-ми днів автор повинен підтвердити підтримку поданого проекту не менше, аніж 15-ти голосами жителів громади.
Яким чином це відбувається:
Після подачі проекту (орієнтовно впродовж однієї доби) ваш проект з’являється на порталі https://budget.e-dem.ua/6110100000
Після цього модератор системи сконтактує з автором та розповість про подальший алгоритм.
Впродовж тижня ви збираєте 15-ть голосів друзів та знайомих на підтримку вашого проекту. Після чого проект попадає на розгляд Номінаційного комітету на відповідність чинному законодавству.
Зверніть увагу! Непідтримані проекти 15-ма голосами до розгляду не допускаються!
Дату, час та місце розгляду проекту Номінаційним комітетом буде повідомлено автору, щоб він, за бажанням, міг бути присутнім при його розгляді.
Отримавши позитивну оцінку Номінаційного комітету, проект буде допущений до голосування.
Переможцями будуть визначені проекти у кожній з номінацій (серед малих та серед великих) рейтинговим голосуванням. Тобто ті проекти, які наберуть більшу кількість голосів (до вичерпання обсягу запланованих коштів), будуть реалізовані у 2021 році.
Зверніть увагу! Проекти, які наберуть менше 300 голосів (для малих) та 500 голосів (для великих) не будуть допущені до реалізації.