Тернопільські фахівці оперативно-диспетчерської служби ДСНС вдосконалювали психологічну стійкість і навики професійної комунікації (ФОТО)

Оперативно-диспетчерська служба оперативно-координаційного центру Управління ДСНС – серце пожежно-рятувальної служби. Випадкових людей тут немає, адже далеко не кожен витримує непростий ритм і труднощі, яких у цій роботі чимало. Буває, працівникам служби за зміну випадає приймати сотні телефонних дзвінків. До того ж, обробляючи інформацію, диспетчерам доводиться переживати з постраждалими їх горе та біль, втрати.

002

Така служба водночас й загартовує та дисциплінує, також вона несе й велике психоемоційне навантаження, повідомляють у прес-службі УДСНС України в Тернопільській області.

Адже насправді дуже непросто, коли на тендітні жіночі плечі лягає важкий тягар відповідальності, що супроводжується ще й значним психологічним стресом. Саме тут на допомогу приходять професійні психологи.

001

Зокрема, 28 листопада вони провели корекційно-розвиваючий тренінг для співробітників ОДС, на тему: «Телефонне консультування. Профілактика професійного вигорання». Мета заняття – вдосконалення психологічної стійкості та розвиток навиків професійної комунікації.

Керівник психологічної служби Управління ДСНС України у Тернопільській області Наталія Гесюк зазначила: «Це тренування, перш за все, спрямоване допомогти фахівцям Служби порятунку в знаходженні спільної мови з абонентами, що телефонують на номер екстреного виклику «101». Адже, незважаючи на різноманітні ситуації, працівники оперативно-диспетчерської служби, під час виконання професійних обов’язків, повинні завжди бути зібраними, спокійними та розсудливими, щоб бути в змозі зважено прийняти правильне рішення, від якого у більшості випадків залежить порятунок майна, а часто й життя людей».

003

Під керівництвом психологів учасники тренінгу вправлялись у розпізнаванні типології людей, вчились активно слухати і виділяти з розмови головну й другорядну інформацію. В ігровій формі навчались прийомам психологічної саморегуляції, володіння якими дозволяє контролювати власний психоемоційний стан, безпомилково та злагоджено діяти, чітко виконуючи свої посадові інструкції, та оперативно приймати вірні рішення в складних умовах надзвичайної ситуації.

Під час заходу кожен мав змогу задати запитання по темі та отримати вичерпні відповіді. На завершення тренінгу, підводячи підсумки, усі присутні визначили для себе цілі та сформулювали конкретні професійні завдання для їх досягнення.

004

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *