Як розвивати бізнес у соцмережах під час війни?

Як розвивати бізнес у соцмережах під час війни?

З початком війни економіка України зазнала суттєвих втрат. Значна кількість підприємств, через складнощі з доставкою, вимушені були припинити діяльність та оголосити себе банкрутами. Не дивлячись на війну, наразі є величезна кількість підприємств, які продовжують підтримувати економіку та підлаштовувати свою роботу під нові реалії, які утворилися через військову агресію.

Як знаходити нових клієнтів під час війни?

Варто розуміти, що потреби людей під час воєнного часу суттєво змінилися. Знизилася купівельна спроможність, значна кількість українців залишилися без роботи або були вимушені перейти на невеликі гроші. Саме тому, великим компаніям або навіть маленьким брендам, які продовжують працювати, потрібно повністю змінити своє відношення до комунікацій під час військового стану. Команда фахівців NIXSolutions, більше про послуги тут, допоможе у SMM просуванні, та популяризує бренд в інтернеті.

Щоб якось вижити під час війни компанії використовують два напрямки діяльності:

  • Значна кількість з них знижують витрати на виготовлення продукції та жертвують її якістю. Це дозволяє суттєво знизити вартість товару та привабити покупців через шалені знижки та низькі ціни. Такі компанії на початкових етапах дійсно отримують величезні прибутки, шляхом масового замовлення.
  • Більш правильним підходом до приваблення та заохочення клієнтів, є чудовий сервіс та дотримання обіцянок. Тому не варто жертвувати якістю продукції, щоб знизити її вартість. Потрібно віднайти золоту середину, яка дозволить не підвищувати ціну продукції, але й не знижувати якість та сервіс обслуговування.

Кілька порад для популяризації бізнесу у соцмережах під час війни від команди NIXSolutions

Навіть під час війни, значна кількість людей дуже чутливо ставляться до поведінки компаній, бажаючи лояльності. Не варто заощаджувати гроші на спілкуванні з клієнтами. Головне завдання – це зачепити чутливі точки, що можна зробити, висловлюючи своїм клієнтам співчуття, а також виражаючи розуміння ситуації. Значна кількість клієнтів зараз бажають підтримки. Вони повинні отримувати її не лише від своїх близьких, але й від бізнесу та інтернет-магазинів, або майданчиків, у яких вони до війни робили замовлення.

Перш за все потрібно передивитися всю рекламу, а також підхід до популяризації товарів. Доведеться повністю змінити профіль та оновити опис сторінки. Зараз зазвичай розміщують зображення державної символіки України, це стосується герба та прапору. Також потрібно змінити мову профілю, якщо вона російська. Зараз 80% людей віддають перевагу саме україномовним сторінкам. Обов’язково вкажіть, що віддаєте частину отриманих грошей ЗСУ або на відновлення деокупованих територій. Це зачепить людей, які були вимушені переїхати через військову агресію.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *