Оперативна діяльність з BAS Управління торгівлею

Успішні підприємці не дарма задаються питанням «Як розвивати бізнес?» Мотиви підкорювати нові вершини, досягати нові цілі, обумовлені конкуренцією, вимагають використання нових інструментів в роботі. Змінюються технології, з’являються нові клієнти зі своїми потребами. Аби не стояти на місці, рости і розвивати необхідно правильно налагодити управлінський і оперативний процес.

Надійний супровід

В пошуках ефективного інструменту досягнення успішності бізнесу керівники підприємств звертаються до програми BAS Управління торгівлею. Вона дозволяє досягнути високих показників продуктивності, організовує оперативну роботу з оперативною інформацією шляхом відображення поточного стану операційної діяльності.

Швидкість, зручність – основні переваги використання програми, яка у зручній формі демонструє звіти, вказуючи на прогалини на різних рівнях.

Використання програми має на меті забезпечити комплексну автоматизацію роботи в  торгівлі та на складі. Шляхом якісного та кількісного аналізу товару, грамотного планування торгових операцій вдається наростити потенціалу підприємства. І це не останні переваги.

Так, залучення «BAS Управління торгівлею» допомагає налагодити систему по всім показникам:

  • Систематизація та автоматизація процесу виконання замовлень.
  • Оперативність обміну даними між складом, відділами продажів, бухгалтерією та відділом управління.
  • Аналіз і планування витрат в цілях іх зниження.
  • Підвищення прибутку.

Налагоджена системна робота

Використання конфігурації BAS Малий бізнесдозволяє тримати під рукою необхідні дані, об’єднання в єдину інформаційну базу.

В частині документообігу є свої «плюси». Робота з програмою може бути налаштована на передачу даних між компаніями або приватними підприємцями, як незалежними, так і в рамках одного бізнесу. Електронні документи є екранними аналогами паперових документів, ідентичні в друкованій формі.

Система надає інформацію про клієнтську базу, фінансові операції, розрахунки з клієнтами, персоналом. Є доступ до переліку матеріалів, товарів, продукції, інформації про клієнтські замовлення, план робіт.

За рахунок надання широкого спектру звітів програма швидко передає інформацію власникам, керівникам і співробітникам, надає  оперативну деталізацією даних, просто і зручно налагоджуючи робочий процес в цілому і по підрозділам.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

shares