Як розкрутити салон краси: 6 найефективніших способів просування

Сфера послуг – перспективна ніша для ведення бізнесу. Кожний п’ятий підприємець, котрий вирішив спробувати свої сили в цьому напрямку, засновує салон краси. Але далеко не всі з них отримують від прикладених зусиль фінансову вигоду в бажаному обсязі. Чому це стається і як це виправити?

Чому необхідне просування

Розкрутка – комплекс заходів націлених на збільшення популярності та пізнаваності бренду чи товару в масах. Запуск рекламної кампанії необхідний в таких випадках:

  1. Заклад відкрився нещодавно. Тільки що створений бізнес потребує просування. Не варто чекати фінансових дивідендів без наявності достатньої кількості постійних клієнтів.
  2. Невідповідність відношенню ціна-якість. Кількість відвідувачів різко зменшиться, якщо якість послуг з часом стане нижчою.
  3. Локація з малою прохідністю. Рекламні щити та відеоролики допоможуть заявити про своє існування. Прочитати більше про розкрутку салону краси в спальному районі міста можна по посиланню https://beautyprosoftware.com/ru/blog/kak-raskrutit-salon-v-spalnom-raione/.
  4. З’явився серйозний конкурент. Конкуренція – стимул для розвитку. Щоб не канути в небуття, варто удосконалюватися і вигадувати нові ідеї.
  5. Відсутність клієнтської бази або її малі розміри. Бізнес буде триматися на плаву, якщо його відвідуватимуть на постійній основі принаймні 100 клієнтів. Проведення акцій стимулює їх до повторного відвідування закладу.
  6. Помилки. Відштовхнути відвідувачів може поганий сервіс, антисанітарія, низька якість послуг, висока ціна. Продумана реклама допоможе нівелювати огріхи.
  7. Недостатня організованість робочого процесу. Щоб клієнти не тратили час на очікування своєї черги, варто впровадити попередній запис. Автоматизувати маніпуляцію можна скориставшись програмним забезпеченням для салонів краси Beuty Pro.

Способи розкрутки

Щоб зробити заклад популярним, потрібна внутрішня і зовнішня реклама. До таких належить:

  1. Оформлення вхідної групи. Думка про новий заклад і рівень послуг залежить від першого враження, яке сформувалося після візуальної оцінки зовнішнього виду фасаду. Особливу увагу варто приділити дизайну вивіски: вона має бути оригінальною і стильною.
  2. ЗМІ. Відеоролики – один із самих дієвих способів просування. Найімовірніше людина звернеться за послугою до компанії назва якої їй уже відома. Можна подати об’яву в місцеву газету, запустити радіо чи телевізійну рекламу. Ефективність буде залежить від запам’ятовуваності інформації, часу виходу в ефір і кількості переглядів.
  3. Інтернет-реклама. Сьогодні всесвітня павутина – це місце де повинен перебувати будь-який бізнес. Рейтинг, а відповідно і відвідуваність салону буде більшою, якщо у нього буде свій сайт і Youtube-канал, сторінка в декількох соціальних мережах.
  4. Промо-акції. Кожного року варто проводити акції на честь святкування дня заснування салону, а також тиждень знижок. Добре працюють презентації нових послуг  та професійних умінь майстрів. Ці невеликі хитрощі допоможуть здобути нових клієнтів і нагадати про себе уже існуючим.
  5. Друковані носії. На білбордах і листівках перехожих інформують про акції, нові послуги.
  6. Другі способи. Сюди відносяться дзвінки й смс-розсилки. Детальніше про те як організувати таку рекламу можна прочитати тут https://beautyprosoftware.com/ru/blog/russkij-ja-vam-pishu-kak-zapustit-jeffektivnuju-sms-rassylku-klientam-salona-krasoty/.

Розкрутка – одна із ключових ланок створення будь-якого бізнесу. Щоб від клієнтів не було відбою, запуск рекламної кампанії варто починати одночасно з відкриттям салону краси. Якщо цього не зробити, дохідність справи буде мізерною.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *