Жителька обласного центру допомогла невідомим зняти з її електронного гаманця понад десять тисяч гривень. Жінка повіривши додзвонювачу, повідомила особисту інформацію за допомогою якої невідомий вчинив протиправне, інформує відділ комунікації поліції Тернопільської області.
З заявою до працівників поліції звернулася мешканка Тернополя. Місцева мешканка розповіла, вже провірену шахрайську схему від якої потерпіло чимало краян. До неї зателефонував невідомий чоловік та представився працівником банку. Спершу аферист ввійшов в довіру, а потім дізнався персональні дані власниці карткового рахунку. Завдяки цьому зловмисник спустошив електронний гаманець тернополянки на 11 тисяч гривень. За допомогою вона звернулась до правоохоронців.
За даним фактом відкрито кримінальне провадження відповідно до частини 1 статті 190 ККУ.
Правоохоронці звертаються до жителів Тернопільщини, ніколи ні за яких обставин не вірити людям, які телефонують вам на засоби зв’язку.
По-перше, пам’ятайте, що співробітники банку не мають права зв’язуватися з клієнтом по телефону і уточнювати його особисті дані. Паролі та інша інформація від банку – це секретна інформація.
Якщо у клієнта виникають якісь підозри щодо неправомірних дій, він може повідомити про це на сайті або за телефоном гарячої лінії
Ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства.
Суворо дотримуйтеся правил користування карткою, не передавайте ніякої інформації третім особам. Якщо подзвонили і представилися співробітником банку з невідомого номера телефону, не потрібно вступати в дискусію, покладіть слухавку та зателефонуйте на гарячу лінію фінустанови. Всі дзвінки, які надходять з банку клієнту, зберігаються в історії контактів з клієнтом.
Запам’ятайте елементарні правили фінансової безпеки:
- не варто встановлювати на карту ПІН-код, який складається з цифр, що йдуть підряд, а також свою дату народження, тому що подібні комбінації легко підібрати;
- не рекомендується захищати всі свої платіжні картки одним і тим же ПІН-кодом. І головне: ПІН-код необхідно запам’ятати або зберігати окремо від платіжної картки в місці, не доступному для сторонніх осіб – зокрема і родичів;
- не повідомляйте нікому одноразові паролі, які приходять вам на мобільний телефон;
- у разі надходження дзвінка з невідомого номера необхідно терміново передзвонити на гарячу лінію і уточнити у оператора всю інформацію по карті, при втраті або крадіжці – карту заблокувати.
Якщо ж ви потерпіли від рук аферистів, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію «102».