Цього навчали у Школі ефективних медіа у рамках програми USAID DOBRE
Майже півсотні журналістів та редакторів локальних ЗМІ з різних куточків України 28-30 червня зібралися у Яремчі Івано-Франківської області. Вони взяли участь у другому етапі Школи ефективних медіа для регіональних журналістів, який організував Український кризовий медіа-центр у рамках Програми USAID DOBRE.
Під час тренінгу представники ЗМІ навчалися монетизувати локальні засоби масової інформації, розвивати соціальні мережі, просувати їх за допомогою ефективних інструментів та трендів.
Участь у тренінгу взяли журналісти з Херсонської, Харківської, Чернігівської, Миколаївської, Тернопільської, Івано-Франківської, Чернівецької, Дніпропетровської, Кіровоградської, Запорізької, медіа усіх 10 областей-партнерів Програми USAID DOBRE.
У перший день тренінг провела комерційна директорка медіа «Рубрика» Анастасія Куриленко. Вона розповіла про шляхи монетизації локальних ЗМІ, створення рекламних та партнерських проєктів, розширення цільової аудиторії, краудфандингові платформи, фандрайзинг тощо.
– Для того, щоб ефективно продавати рекламу, підбирайте вигідні формати, стежте за інфоприводами, шукайте нових і повертайте старих клієнтів та багато комунікуйте. Головне в продажах – це продавати. Шукайте зв’язки, точки перетину пропозиції, знайомства. Не соромтеся брати гроші за свою роботу, адже вони є вдячністю клієнта за надану вами послугу, – наголосила Анастасія Куриленко.
Наступний день навчання був присвячений соціальним мережам та їх важливості для локальних ЗМІ. SMM-менеджерка онлайн-медіа рішень «Рубрика» Ірина Шульган навчала регіональних журналістів просувати сторінки їхніх ЗМІ у соцмережах.
– Понад 4,74 млрд осіб у світі користуються соціальними мережами. До речі, у 2022 році кількість користувачів у соціальних мережах збільшилась на 4,2 відсотки. Понад 75 відсотків населення світу віком 13+ користується соціальними мережами.
Тому маємо розуміти, що наша присутність у соцмережах збільшує кількість читачів. SMM – це не про перегляди. Це про приємний і корисний час людини в інтернеті. Щоб ваш контент помічали у соціальних мережах, його треба перепаковувати під відповідний формат платформи. Станьте другом, порадником для ваших читачів, який допоможе, підкаже у вирішенні їхніх проблем. Відповідайте на їх коментарі, відписуйте, залучайте до обговорень, питайте думку, – зазначила Ірина Шульган.
Кожен з учасників тренінгу взяв для себе багато корисного, аби впроваджувати у власних медіа.