Купили неякісний товар – пишіть скаргу

Щоб забезпечити належний рівень захисту прав споживачів у Тернополі, на базі міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області створили консультаційний центр.

У новоствореному центрі жителям міста роз’яснюватимуть законодавство у сфері захисту прав споживачів та допомагатимуть у випадках придбання неякісного товару чи отримання неналежної якості послуги.

У Держпродспоживслужбі зазначають, аби покращити якість продукції і послуг, необхідно писати заяви і скарги, які можуть стати офіційною причиною перевірок.

Консультаційний центр розташований за адресою: м. Тернопіль, вул. Текстильна, 6.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *