До 2029 року значна частина гардеробу середнього покупця складатиметься з уживаних речей, вважають експерти. На сьогодні оцінюють ринок вживаного одягу приблизно у $28 млрд., а протягом п’яти років він сягне $64 млрд., – випливає зі звіту найбільшого у світі благодійного магазину ThredUp і дослідницької компанії GlobalData Retail, передає СNBC.
Через пандемію доходи споживачів впали, багато хто втратив роботу. У 2019 році товари з «секонду» уже купили 64 млн. людей. Падіння доходів на тлі пандемії лише сприяє цьому.
Експерти ринку вважають: до 2029 року гардероб середнього покупця на 17% складатиметься з уживаних речей. А нових речей з магазинів у гардеробі буде лише 7%. Багато людей не зможуть дозволити собі нового одягу.