У Тернопільський міськрайонний центр зайнятості завітали учні 8-го класу Тернопільської ЗОШ №11. Засідання Клубу «Час Z» було присвячене темі: «Майже все про формування бренду».
Провідним фахівцем з профорієнтації Аліною Грицаєнко разом з учнями були опрацьовані питання: «Торгова марка і бренд: чи є відмінність?»; «Бренд: що це?»; «Почуття до яких апелюють, коли просувають бренд»; «Складові формування впізнаваності бренду», «Бренд – це тільки торгівля та послуги?»; «Я – бренд. П’ять кроків до особистого бренду».
Молоді люди спробували створити бренд на прикладі Клубу «Час Z», повідомляє Аліна Грицаєнко, відділ активної підтримки безробітних ТМРЦЗ.