Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber і Telegram з функцією продажу квитків

Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber і Telegram з функцією продажу квитків

«Укрзалізниця» запустила 12 січня перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків. Про це повідомила пресслужба компанії.

Функціонал чат-боту: продаж і повернення квитків; замовлення харчування під час поїздки; відображення розкладу руху; інформування про прибуття, запізнення, номер колії та інше.

Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Бот розмовляє трьома мовами – українською, англійською та російською, і, крім довідкової інформації, надає можливість зворотного зв’язку.

У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.

Протестувати бот та придбати квитки на подорожі можна за посиланнями:

Viber – https://chats.viber.com/bot_uz

Telegram – https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *