«Укрзалізниця» запустила 12 січня перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків. Про це повідомила пресслужба компанії.
Функціонал чат-боту: продаж і повернення квитків; замовлення харчування під час поїздки; відображення розкладу руху; інформування про прибуття, запізнення, номер колії та інше.
Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Бот розмовляє трьома мовами – українською, англійською та російською, і, крім довідкової інформації, надає можливість зворотного зв’язку.
У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Протестувати бот та придбати квитки на подорожі можна за посиланнями:
Viber – https://chats.viber.com/bot_uz
Telegram – https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot