Кооперація як унікальне економічне формування громадянського сектору була і залишається важливою формою накопичення соціального капіталу. Сприяє регіональному розвитку, підвищує рівень зайнятості населення.
Головним завданням у роботі споживчої кооперації залишається збереження позитивної динаміки економічного розвитку та фінансової стабільності кооперативних підприємств, збільшення роздрібного товарообороту. Адже аналіз підсумків, досягнень і прорахунків – запорука успіху у новому періоді роботи споживчої кооперації.
Незважаючи на складні економічні умови господарювання, зріс рівень торговельного обслуговування населення і Лановецького району. Сьогодні в споживчій кооперації Лановеччини діє 10 підприємств, 9 з яких приведено до конкурентоспроможного стану. В оновлених підприємствах створені належні умови праці. Плануємо комп’ютеризувати усі торгові об’єкти.
У підприємствах в широкому асортименті представлені продукти харчування – овочі, фрукти, риба, ковбасні вироби, напівфабрикати, кондитерка, крупи, чай, кава, соки, безалкогольні напої, горілчані вироби; побутова хімія та різноманітні супутні товари. У крамницях встановлено кавові апарати. Особлива увага приділяється асортименту товарів та його своєчасному поповненню.
Продавці працьовиті, активні, ввічливі, ініціативні, приязно спілкуються з покупцями, стараються кожного клієнта оточити увагою , можуть порадити, який товар краще придбати. Вміють знайти підхід до покупців, створити приємну атмосферу в магазині, щоб людина вийшла звідти задоволена та вдячна.
Ми постійно працюємо над підвищенням культури обслуговування сільського споживача. Впроваджуємо нові підходи у напрямі розвитку торгівлі, створюємо сучасні умови як для продавців, так і покупців. Дбаємо про привабливість вітрин, реалізуємо якісні, сертифіковані товари. Саме людський фактор є вирішальним у торгівлі. Це і культура обслуговування, і вміння креативно мислити.
Враховуючи потреби сільського населення, плануємо оновлення та відкриття крамниці у селі Грибова, розширення торгової площі у Борсуках та встановлення додаткових послуг (кури-гриль, свіжа випічка).
Якими б умілими та самовідданими не були наші працівники, втілення кооперативних планів у життя багато в чому залежить від суспільно-економічного стану в державі, а ще – від усвідомлення наших проблем органами влади всіх рівнів. Розуміння хоча б того, що споживча кооперація, будучи абсолютно прозорою структурою, сплачуючи значні податки і вирішуючи завдання соціального розвитку села, сама потребує підтримки і уваги з боку держави. Зокрема, хотілося б нормальної і здорової конкуренції у приватній торгівлі та споживчій кооперації.
На жаль, з кожним роком підтримувати прибутковість підприємств стає все важче, сума податків постійно зростає, збільшуються тарифи на комунальні послуги. Однак, ми і надалі будемо спрямовувати кошти на оновлення та модернізацію діючої торговельної мережі з обов’язковим дотриманням сучасного та конкурентоспроможного стану.
Якою хочеться бачити споживчу кооперацію в майбутньому? Звичайно, оновленою і модернізованою, яка б вела централізовану гуртову торгівлю і постачала товари приватникам. Комп’ютеризувавши режим роботи, споживча кооперація змогла б давати бонуси (знижки на товари) своїм пайовикам.
Напередодні свята, 96-ї річниці Міжнародного дня кооперації, вітаємо усіх працівників, пайовиків, ветеранів споживчої кооперації, бажаємо міцного здоров’я, гарного настрою, миру і злагоди, благополуччя та родинного затишку. Нехай завжди з вами будуть натхнення та успіх, здійснюються усі плани та мрії, а повсякденна невтомна праця приносить справжнє задоволення.