Як просувати свій бізнес? Стратегія маркетингу

Як просувати свій бізнес? Стратегія маркетингу

Щороку в місті Тернопіль відкриваються нові компанії комерційної специфіки. При цьому засновники відповідних новостворених фірм зазвичай стикаються з проблемами браку клієнтів на їх послуги чи товар.

Засобом для вирішення цього складного питання є стратегічно продуманий маркетинг, тобто реклама власного бренду чи бізнесу.

Про значимість та види маркетингових методів, найбільш ефективним із яких є створення та розробка сайта в Тернополі, розповідається далі.

Які завдання вирішує маркетинг?

Маркетинг є необхідною умовою успіху, розвитку й просування бізнесу різного масштабу та рівня, тому фахівці радять на інвестиціях у нього не економити.

Відповідна стратегія дозволяє вирішити ряд актуальних завдань:

  • поширити інформацію про компанію, розповісти потенційним клієнтам, що такий бізнес існує та зацікавити їх продукцією, товарами чи послугами даної фірми;
  • створити оптимальні взаємини між підприємством та споживачами – сформувати сприйняття бренду в позитивному контексті;
  • допомогти законодавцю компанії краще зрозуміти свою клієнтську аудиторію, її запити та вимоги;
  • дати можливість бізнесу підтримувати на ринку власну затребуваність, відкрити йому більше шляхів для розвитку.

Загалом маркетинг стає трампліном для розвитку компаній, що дає величезну віддачу.

Види маркетингових стратегій

Для відповідного просування можна використати різні засоби та способи.

  1. Соціальні мережі. Сторінки, персональні аккаунти в популярних мессенджерах є досить дієвим інструментом для популяризації малого бізнесу. Публікація якісних матеріалів, у тому числі текстового та особливо візуального контенту (світлини, відеоролики), сприяє встановленню контакту фірми зі своїми клієнтами та стимулює продажі. Важлива умова успіху – взаємодія з аудиторією, тобто своєчасне надання відповідей на питання та коментарі.
  2. Зовнішня реклама. Маються на увазі вивіски, рекламні біл-борди та щити, що зображують логотпи, зразки продукції виробника чи товарів продавця,а також його контакти. Умова результативності такого маркетингу – яскраве та грамотне оформлення і вдалий вибір місця.
  3. Промо-акції. Такі заходи є свого роду презентаціями продукту бренда, ознайомлення цільової аудиторії з його перевагами. Поширені методи промо-акцій – контекстна реклама, пости в соцмережах, email-розсилки та сповіщення в чат-ботах. Можуть для цього використовуватися й фізичні способи – наприклад, пропозиція продуктів для дегустацій чи безкоштовне роздавання пробників.
  4. Сео-маркетинг. Дана методика передбачає створення персонального веб-сайту, що представляє компанію в інтернеті. Від усіх попередніх способів відповідним метод набагато ефективніший, проте він потребує залучення до справи фахівця, професіонала з досвідом.

Де знайти сео-спеціаліста?

Якщо вас цікавить просування сайта в Топ Google по геолокації міста Тернопіль, таку відповідальну справу можна довірити агенції Seo-Tiko.

Фахівці даної компанії займаються пошуковою оптимізацією SEO та просуванням веб-ресурсів, спрямованою на збільшення кількості відвідувачів сайту з пошукової системи комплексно.

Така робота є багатогранною та включає кілька актуальних напрямків:

  • повну СЕО-оптимізацію;
  • розробку та побудову контент-стратегії, що передбачає розширення комерційного порталу, створення нових, додаткових сторінок, покращення його технічного стану;
  • збирання ключових слів та їх аналітику;
  • створення контенту із зовнішніми посиланнями на сайт;
  • проведення аудиту – вивчення чинників та тенденцій поведінки відвідувачів веб-ресурсу.

Доказом ефективності відповідної маркетингової стратегії стає приток якісного та органічного цільового трафіку на сайт, тобто збільшення числа його відвідувачів. За рахунок цього позиції веб-сайту в пошукових сервісах підвищуються. Це допомагає бізнесу обходити в популярності конкурентів або принаймні піднятися до їхнього рівня.

Розкрутка сайтів відповідним методом дозволяє забезпечити їх максимальну видимість – це збільшує шанси на те, що клієнт чи покупець обере вас, а не конкурента.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *