Незважаючи на усі можливі методи застереження від поліцейських, мешканці краю продовжують легковажити та повідомляють конфіденційні дані незнайомцям. Втратила заощадження і 71-річна мешканка обласного центру.
Псевдопрацівник банку зателефонував до тернополянки під приводом поновити захисні дані картки. Повідомив, що у банку зафіксували підозрілий доступ до рахунку клієнтки, тому потрібно якомога швидше убезпечити себе від крадіжки. Лиходій наполіг перевести гроші на інший рахунок та змінити пароль. Пенсіонерка, не підозрюючи, що сама допомагає вкрасти власні кошти, за допомогою вказівок перевела не невідомий рахунок 17000 гривень. Стала чекати дзвінка банківського працівника аби змінити паролі, однак лише згодом зрозуміла, що стала жертвою шахрайства.
Вкотре нагадуємо – не довіряйте незнайомим людям! Банк ніколи не запитуватиме у клієнта персональну інформацію, адже вона багаторазово дублюється. Працівники фінансової установи за допомогою мобільного зв’язку ніколи не проводитимуть операції щодо зміни паролів, переказу коштів чи продовження строку дії картки.
Тож ні в якому разі не надавайте дані своєї картки навіть людині, що представилася співробітником вашого банку, а тим паче покупцям чи продавцям інтернет-сайтів.
У випадку, коли до вас телефонують під приводом змінити паролі перевести гроші, збільшити строк дії картки, і при цьому вимагають захисні дані, кладіть слухавку та самостійно перевіряйте усю інформацію у відділені банку.