Політтехнологи Дональда Трампа правильно обрали стратегію, провівши кампанію у соцмережах, що і дало йому перевагу над Гіларі Клінтон, яка агітувала через телебачення. Про це повідомляє «CBS». Телебачення поступається позиціями соцмережам, у яких люди проводять більшість свого часу і через які сприймають інформацію. Усвідомлення цього і дало можливість команді Трампа привести його до перемоги. Бред Парскейл, директор цифрових технологій передвиборчої кампанії Трампа, розповів, що він відразу визначив для свого кандидата «Twitter» як місце комунікації з виборцями, а «Facebоok» – як майданчик для агітації. Одним із завдань Парскейля було розсилати мільйони недорогих ретельно продуманих оголошень у найбільшій світовій соцмережі. Він із командою постійно і цілеспрямовано публікували їх по 100 тисяч щодня. Також команда наймала співробітників «Facebook», які допомагали у президентських перегонах. Гіларі Клінтон обрала стратегію телереклами, яка не мала такої популярності як твіти і оголошення Трампа.