Із 1 січня 2019 року всі кандидати на посаду державного реєстратора зобов’язані скласти професійний іспит

Із 1 січня 2019 року всі кандидати на посаду державного реєстратора зобов’язані скласти професійний іспит

24 жовтня 2018 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №860 «Про реалізацію експериментального проекту у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», згідно якої з 01 січня 2019 року всі кандидати на посаду державного реєстратора будуть складати професійний іспит на знання законодавства у сфері державної реєстрації. Цією постановою затверджено Порядок реалізації експериментального проекту з організації визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора прав на нерухоме майно та/або державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Окрім кандидатів на посаду державного реєстратора іспит складатимуть і ті реєстратори, стосовно яких Мін’юстом прийнято рішення про тимчасове блокування доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Визначення професійної компетентності здійснюється окремо у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Організація визначення професійної компетентності осіб здійснюється Міністерством юстиції України шляхом автоматизованого анонімного тестування, що проводиться один раз на місяць. У разі потреби, за рішенням Міністерства юстиції України, автоматизоване анонімне тестування може проводитися більше ніж один раз на місяць.

Для проходження автоматизованого анонімного тестування особи, які мають намір здійснювати функції державних реєстраторів, подають до Мін’юсту відповідну заяву та засвідчену особистим підписом копію паспорта громадянина України. Повідомлення про дату, час та місце проведення автоматизованого анонімного тестування, а також прізвище, ім’я та по батькові осіб, які виявили бажання пройти таке тестування, буде розміщене на офіційному веб-сайті Мін’юсту не пізніше ніж за сім календарних днів до дня його проведення.

Визначення професійної компетентності є публічним, а тому під час проведення автоматизованого анонімного тестування можуть бути присутніми представники засобів масової інформації.

Міністерством юстиції обов’язково забезпечується ведення відео-фіксації процесу автоматизованого анонімного тестування.

Особи, які не пройдуть автоматизованого анонімного тестування, можуть повторно звернутися до Міністерством юстиції України та пройти його у будь-який час.

Під час автоматизованого анонімного тестування тестові завдання формуються безпосередньо системою для кожної особи індивідуально шляхом генерування у довільній формі у кількості 100 тестових завдань. До кожного тестового завдання пропонуються кілька варіантів відповідей, одна з яких є правильною.

Для того, щоб скласти іспит, потрібно дати правильну відповідь на 75 відсотків запитань.

Лише після складання іспиту та отримання відповідного сертифікату державний реєстратор зможе розпочати роботу.

Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації є обов’язковим документом для призначення особи на відповідну посаду/укладення трудового договору із суб’єктом державної реєстрації з метою виконання функції державних реєстраторів, а також для відновлення державному реєстратору доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Підвищення кваліфікації державних реєстраторів та покращення якості послуг, які вони будуть надавати громадянам – основна мета реалізації експериментального проекту Міністерства юстиції України з організації визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора прав на нерухоме майно та/або державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *