Кафедра маркетингу ТНЕУ – учасник національного проєкту «Digitaliзація громадських організацій»

Кафедра маркетингу ТНЕУ – учасник національного проєкту «Digitaliзація громадських організацій»

У рамках проекту студенти-маркетологи матимуть можливість вже у наступному навчальному році безкоштовно користуватися платформою «Microsoft 365» на практичних заняттях із дисциплін «Маркетингова аналітика» (бакалаври) та «Автоматизація маркетингу» (магістри).
Колектив кафедри маркетингу є членами громадської організації «Відродження нації» з 2017 року. Ліцензійне програмне забезпечення буде встановлене у ГО, проте завдяки підписаній угоді студенти-маркетологи зможуть опанувати сучасну методологію роботи в мережі, навчитися працювати з онлайн-інструментами взаємодії із командою, вивчити інструменти візуалізації даних, дизайну, редагування фото та відео, організовувати вебінари та онлайн-конференції при дистанційному навчанні.
Проєкт «Digitaliзація громадських організацій» виконується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *