Не переведуться аферисти, допоки є довірливі люди. Бо ж, незважаючи на численні застереження у пресі, на телебаченні та в мережі інтернет, шахрай таки знаходить свою жертву, інформує відділ комунікації поліції Тернопільської області.
Майже тринадцять тисяч гривень вартувала розмова з невідомим зловмисником мешканцю Шумського району. 33-річний житель села Великі Дедеркали повірив, що до нього телефонує працівник служби безпеки банку та допоміг йому зняти усі кошти з власного рахунку.
Схему шахрай використав стару та вже давно відому, однак потерпілий видно не читав подібних застережень. Чоловік як тільки почув, що хтось намагався отримати доступ до його віртуального рахунку, навіть не став нічого уточнювати, а одразу погодився міняти пін-код до картки. Виконав усі вказівки, вказав код, отриманий на мобільний, а згодом прийшло ще одне повідомлення. Потерпілий прочитав його та жахнувся – з рахунку було переведено 12800 гривень. Довелося спілкуватися з поліцейськими.
У таку ж пастку потрапив і мешканець Тернополя. 1000 гривень зловмисник заробив за декілька хвилин розмови по мобільному.
Вкотре застерігаємо: будь-який банк, телефонуючи до клієнта, ніколи не буде вивідувати жодних даних щодо картки. Тож усілякі уточнювальні запитання або повідомлення про те, що для проведення платежу потрібні код, пароль і таке інше, означає, що Ви маєте справу з шахраями. Негайно ставте слухавку, а для будь-яких утонень зателефонуйте на гарячу лінію фінустанови самостійно.