На Тернопільщині 18 осіб відповідатимуть за порушення законодавства про захист прав споживачів

На Тернопільщині 18 осіб відповідатимуть за порушення законодавства про захист прав споживачів

У першому кварталі цього року спеціалісти відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг ГУ Держпродспоживслужби в Тернопільській області провели 11 перевірок щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, із них дві – згідно затвердженого плану, 9 – згідно звернень громадян. Про це повідомляє сайт відомства.

Під час проведення перевірок встановлені наступні порушення: відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію та продавця; невиконання або несвоєчасне виконання припису про усунення порушень прав споживачів; реалізація товарів, строк придатності яких минув; невидача квитків пасажирам; відсутність інформації про перевізника; недовага та обрахунок; при наданні послуг замовникам не забезпечено видачу документів встановленої форми при розрахунку; невідповідність ярликів цін.

Спеціалісти перевірили якість товарів на суму 18 194 грн., забраковали товарів на суму 14 522 грн.

За результатами перевірок, за порушення законодавства про захист прав споживачів до адміністративної відповідальності притягнули 14 осіб та наклали адміністративних санкцій на суму 2 550 грн, у добровільному порядку сплачено 2 380 грн. До відповідальності, згідно ст.23 Закону України «Про захист прав споживачів», притягнули 4 суб’єкти господарювання та наклали адміністративно-господарських санкцій на суму 2 195 грн, які сплачено.

За згаданий період до Управління захисту споживачів надійшло 214 звернень громадян з приводу порушення їх прав як споживачів. Спеціалісти Управління розглянули 206 звернень, з них на 180 – надано роз’яснення, 26 звернень задоволено та повернуто кошти споживачам в сумі 94 873 грн.

Згідно з аналізом звернень, за перший квартал 2021 року розглянуто:

з питань якості продовольчих товарів – 13 звернень (6,31%);     

з питань якості непродовольчих товарів – 103 звернення (50%);

щодо якості наданих послуг – 98 звернень  (47,57%), із них – 19 звернень щодо неналежного надання послуг житлово-комунальними господарствами.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *