На Тернопільщині цієї зими ще жодного разу не зупиняли рух транспорту

На Тернопільщині цієї зими ще жодного разу не зупиняли рух транспорту

Цьогоріч зима була щедрою на хуртовини. Тернопільщина – не виняток. В обласній Службі автомобільних доріг підбили підсумки боротьби з негодою протягом двох місяців.

На замовлення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області зимове утримання мережі державних автошляхів здійснює чотири підрядні організації. Загалом вони пильнують 1485,5 кілометрів.

«Усі наші підрядники застосовують лінійний принцип зимового утримання. Як це виглядає: на маршрутах, по яких їздить снігоприбиральна техніка, облаштовані бази із піщано-соляною сумішшю. Під час негоди спецтехніка рухається із пункту А до пункту Б і поповнює запаси по дорозі. Лінійний принцип економить час та паливо, – сказав керівник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.

Матеріали  дорожні господарства області заготовляли восени. За два місяці на автошляхи Тернопільщини висипали майже 33 тисяч кубів піщано-соляної суміші.

«Навіть у найлютіші снігопади шляховики працювали злагоджено. На Тернопільщині цієї  зими ми ще жодного разу не зупиняли рух транспорту. Натомість, у більшості областей це робили цьогоріч неодноразово. Нам вдалося уникнути навіть обмеження руху великогабаритного транспорту. Водії знають місця на Тернопільщині, де завжди застрягають фури. Досі вони не ускладнювали рух ні біля Бучача, на біля Монастириська. Підрядники враховували досвід попередніх років і зосереджували більше спецтехніки на ділянках, де традиційно перемітає», – зазначив Богдан Юлик.

Не в останню чергу уникнути заблокованих автошляхів допомогла система пасивного снігозахисту. Вздовж автошляхів Тернопільщини встановили 23,5 кілометрів снігозатримуючих щитів.

«Деякі підрядники застосовують полікарбонатні сітки. Це – запозичений у Польщі метод. Здебільшого, вздовж доріг Тернопільщини можна побачити сплетені з хмизу щити. Їхнє застосування дозволяє одночасно і очистити узбіччя від самонасіву, і зекономити», – додав Богдан Юлик.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *