Українська логістична компанія «Нова пошта» скасувала оплату за повернення посилки та комісію від оголошеної вартості для відправника у разі відмови від отримання.
Раніше відправник оплачував 0,5% від оголошеної вартості під час повернення посилки, якщо одержувач відмовився або не забрав її, повідомили у прес-службі компанії.
Наразі цю комісію скасовано. Також клієнту не треба оплачувати повернення товару відправнику у разі, якщо він не підійшов.
Особливо відчутними ці зміни будуть для тих клієнтів, які роблять багато комерційних відправок – адже знизяться їх витрати на повернення товару, який не забрали. Зазначається, що кожного місяця клієнти повертають близько 1,3 млн посилок, а їх витрати на це складають 9,4 млн грн, які тепер не отримає компанія, зазначили в прес-службі.
Варто зазначити, з 1 жовтня «Нова пошта» змінила тарифи на доставлення посилок, вантажів та документів. Зокрема, ціна на доставлення посилки зросла в середньому на 10 грн.