Ощадбанк на Тернопільщині запроваджує «UnitedData»

Ощадбанк на Тернопільщині запроваджує «UnitedData»
Фото Укрінформ.

Ощадбанк продовжує поетапне впровадження одного з наймасштабніших і стратегічно важливих ІТ-проектів – «UnitedData/Об’єднані дані» https://www.oschadbank.ua/ua/press-service/news/4338104/. До проекту приєднується Тернопільське обласне управління банку, яке буде переведено на нову систему.

Із 20 липня Ощадбанк проводить технічні роботи з переносу даних і підключення клієнтів Тернополя та Тернопільської області до нової системи обслуговування, у зв’язку з чим буде змінено час роботи відділень з п’ятниці (20.07.2018) по понеділок (23.07.2018). Більшу частину робіт задля мінімізації незручностей буде проведено у вихідні дні. Про це повідомили у прес-службі Ощадбанку.

Звертаємо увагу на зміни в графіку роботи відділень Ощадбанку в Тернополі та області:

П’ятниця, 20 липня, – відділення працюватимуть до 13:00.

Субота, 21 липня, – відділення не працюватимуть.

Неділя, 22 липня, – відділення не працюватимуть.

Вже успішно пройдено етап міграції даних клієнтів Київського, Харківського, Луганського, Донецького, Чернігівського, Херсонського, Вінницького, Житомирського, Львівського, Одеського, Сумського, Запорізького, Черкаського, Кіровоградського та Миколаївського обласних управлінь, про що Ощадбанк раніше інформував. Відтепер проводиться черговий етап міграції даних клієнтів наступної області.

У період з 20 по 21 липня 2018 року можливе часткове обмеження функціоналу роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7» лише в частині перегляду залишків по поточних рахунках. Операції по платіжних картках у банкоматах, інформаційно-платіжних терміналах та торговельно-сервісній мережі проводитимуться в звичайному режимі без обмежень.

Робота над проектом UDa розпочалась у 2015 році. Наразі проведено функціональне тестування всіх модулів системи та успішно здійснено перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та шістнадцяти регіонів. Клієнтів, чиї дані було перенесено, було заздалегідь попереджено про нетривале обмеження функціоналу онлайн-сервісів і, сподіваємось, вони не відчули незручностей.

Довідка

Для підвищення якості обслуговування Ощадбанк розпочав впровадження проекту UnitedData, що базується на новій технології автоматизованої банківської системи «Мульті-МФО». Ця технологія забезпечує значне зниження трудомісткості операцій, що дає змогу значно прискорити обслуговування. Після її впровадження клієнти зможуть обслуговуватись за всіма продуктами (кредитами, депозитами, картками) в будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від місця звернення та від того, де відкривались рахунки.

Перепрошуємо за можливі незручності – ми перебудовуємо найстаріший в країні держбанк!

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *