Зі слів потерпілого, до нього зателефонував невідомий чоловік, який представився співробітником фінансової установи. Чоловік запевнив краянина, що відбувся збій системи, через що сталося автоматизоване блокування карткового рахунку власника. Аферист попросив повідомити реквізити банківської картки та конфіденційну інформацію, аби його активувати. Потерпілий без роздумів розповів пройдисвіту всі дані, а згодом отримав сповіщення про зняття готівки в розмірі 22300 гривень.
Відомості про подію внесено в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до статті 190 ККУ.
Поліцейські вкотре наголошують мешканцям Тернопілля бути уважними та пам’ятати: працівники банку не телефонують клієнтам, щоб дізнатися інформацію про пароль та особисті дані. У разі такої ситуації і коли названий працівник дзвонить зі звичайного номера мобільного телефону, завершуйте розмову і передзвоніть на гарячу лінію фінустанови та уточніть деталі.
Ніколи нікому не повідомляйте свої персональні дані телефоном. Особливо це стосується цифрових кодів з SMS-повідомлень банку, puk-кодів з картки.
Намагайтеся контролювати свої особисті дані, які розміщені в соціальних мережах. Видаліть, на ваш погляд, усю небезпечну інформацію.
Ніколи і ні за яких умов не виконуйте у банкоматі дії, які вам диктує по телефону незнайомець.
Якщо ви підозрюєте шахрайство – блокуйте свій рахунок.