Рецензія про книгу “Netflix і культура інновацій”

Погодьтеся ‒ років двадцять тому ніхто не міг навіть здогадатися, що улюблені серіали можна буде дивитися через інтернет, а не кабельне телебачення. Ба більше ‒ раніше ніхто не міг і подумати, що серіали стануть основним джерелом поп-культурних явищ, стрімко обганяючи фільми, книги та реаліті-шоу. Це не було б можливим без Netflix, що змінив світову культуру та запровадив тренди корпоративної.

Netflix і культура інновацій” розповідає про те, як невеликий стартап переміг телекорпорації, вчасно адаптуючись під систему та адаптуючи її під себе. За кожною інновацією, створеною компанією, стоять декілька інновацій у структурі самої компанії, що й стало запорукою стрімкого розвитку.

Інновації ‒ це двигун прогресу, і у цій книзі чітко проілюстровано, як зміни у структурі організації впливають на бізнес-результати. Netflix став власним ім’ям у світовій культурі, і працювати з компанією бажають як топові спеціалісти багатьох галузей, так і культові актори та режисери.

Читайте! Буде пізнавально ‒ “Netflix і культура інновацій” змушує по-новому подивитися на базові принципи функціювання бізнесу. Купити цю книгу можна на сайті національної книжкової платформи України “Yakaboo” за доступною ціною та зі швидкою доставкою до будь-якого міста України.

Про авторів

Звісно, кому ж ще писати книгу про феномен Netflix, як не людям, які знають компанію краще за всіх. Рід Гастінгс ‒ це засновник компанії. Він встиг пропрацювати на директорських позиціях у Facebook та Microsoft, але саме Netflix він вважає своїм кращим проектом та системою майбутнього. Він заснував компанію ще у 1997 році, і зараз Netflix ‒ це культурний феномен та водночас велика ентертеймент-екосистема.

Другий автор книги ‒ Ерін Маєр ‒ американська бізнес-авторка та паризька професорка бізнес-школи. Ерін спеціалізується на вивченні синтезу культури та бізнесу, їх двобічному впливу.

Про “Netflix і культура інновацій”

Ця книга ‒ кращий спосіб заглянути за лаштунки найуспішнішої медіа-корпорації світу та побачити, як саме вона змінила та продовжує змінювати його. Одного особливого бачення системи недостатньо для того, щоб принести ці зміни, тож компанія працює за принципово іншими корпоративними законами та не боїться інновацій у своїй структурі.

Експеримент ‒ це найкращий рушій еволюції, і еволюція Netflix від невеличкої компанії з прокату дисків до глобальної медіакорпорації є тому прикладом. Без інновацій неможливо уявити такий розвиток, і книга дає змогу побачити їх та їх майбутнє у медіа та бізнесі.

Цю книгу варто прочитати кожному, хто цікавиться бізнесом або хоче знати, що буде зі сферою розваг у майбутньому. Левова частка процесів, що вже відбуваються у компанії, немов передбачають майбутнє.

Купити “Netflix і культура інновацій” можна на сайті національної книжкової платформи України “Yakaboo” зі швидкою доставкою до будь-якого українського міста. Читачі з Києва можуть забрати своє замовлення за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 22, 1 поверх (Головпоштамт). Дізнайтеся більше про акції та актуальні ціни на сайті платформи, або за телефоном 0(800)-600-505.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *