Що робити тернополянам, коли не працює електронний квиток?

Що робити тернополянам, коли не працює електронний квиток?

Окремі тернополяни вже зіткнулися із проблемою: електронний квиток вийшов з ладу. Що робити  таких випадках?

Насамперед, з’ясувати, якою є причина несправності. Якщо картка має зовнішні пошкодження чи тріщини, спричинені недбайливою експлуатацією, то вихід один – потрібно замовляти виготовлення нової картки. У такому випадку квитки виготовляються на загальних умовах. Тобто споживач оплачує вартість виготовлення нового електронного квитка «Соціальна карта тернополянина»: пише заяву для перенесення коштів зі старої картки на баланс нової і через 25 робочих днів отримує новий електронний квиток.

Заповнивши анкету на виготовлення картки до 15 травня, споживач отримує 10 гривень на рахунок. Що робити у випадку, якщо видимих пошкоджень немає, а картка «не читається» у валідаторах? У такому разі необхідно звертатись до оператора ТОВ «Системний зв’язок», розташованого на вулиці Чорновола, 1, з відповідною заявою (бланк заяви вам нададуть). Техвідділ ТОВ «Системний зв’язок» здійснить перевірку карти та дасть висновок щодо причин, через які картка не працює.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *