Як підняти конверсію з контекстної реклами?

Як підняти конверсію з контекстної реклами?

Організація в мережі кампанії з реклами – захід ризикований, але вкладення в цю сферу передбачають окупність і несуть економічно позитивний ефект. Які рекомендації дати тим, хто стартує з контекстною рекламою Gogle Ads? Цільова спрямованість заходу зводиться до підвищення конверсій.

Конверсія за визначенням – це виконання користувачем дії, що несе комерційну цінність для власника інтернет-ресурсу. Припустимо додавання товару (послуги) в кошик, дзвінок з метою замовлення тощо.

Але як же підняти конверсію рекламної кампанії, якщо вона залишає бажати кращого? Найпростіше замовити контекстну рекламу або її аудит в агентстві, наприклад, тут adwservice.com.ua/uk/kontekstna-reklama. Якщо ж Ви хочете розібратися самостійно – для Вас ця стаття.

Від чого ж залежить конверсія контекстної реклами?

Перед тим як запустити контекстну рекламу, радимо звернути увагу на такі моменти:

  1. Перше на що варто зробити наголос – це зручність дизайну сайту і простота інтерфейсу. Зайва контрастність і строкатість в оформленні не зроблять ваш сайт привабливішим, а найімовірніше матимуть зворотний ефект. Потрібен продукт, який буде візуально привабливий.
  2. Якщо немає бажання переплачувати за рекламу приділіть окрему увагу контенту. Зниження вартості кліка і збільшення якісних показників цільового ресурсу (в акаунті AdWords) досягається за допомогою наповнення метатега DESCRIPTION, а також тегів H1 і TITLE ключовими словами, які використовуються в контекстній рекламі.
  3. Статистика свідчить, що через складність оформлення замовлення лише 30% користувачів, досягнувши кошика, зрештою роблять покупку. У зв’язку з цим потрібно мінімізувати тимчасові витрати і кількість кліків під час процесу покупки. Досягти цього допоможе максимальне спрощення інтерфейсу форми замовлення, мінімізація полів для введення інформації, використання списків, що випадають.
  4. Просто запуск контекстної реклами може не принести очікуваного результату. Максимальна користь від вкладення в цей вид реклами досягається при повному розумінні та аналізі потоку трафіку, його якості, і вартості однієї конверсії для Вас.

Як можна підняти конверсію з контекстної реклами?

Способи підняття конверсії

Тому наполегливо рекомендуємо відстежити такі моменти налаштування контекстної реклами:

  • Помітність і простоту форм захоплення (спливаючих вікон) Мінімум полів введення інформації, чіткість спрацьовування. Тестуйте по кілька разів, щоб уникнути налагодження запущеного проєкту, як то кажуть: 7 разів відміряй, 1 раз відріж. Це заощадить вам час і гроші.
  • Постійний моніторинг та облік дзвінків дає змогу чітко розмежувати цільові та нецільові вхідні, оскільки левова частка конверсії припадає саме на них. Якість обробки менеджерами вхідних дзвінків заслуговує на окрему пильну увагу. Відстеження каналів надходження дзвінків також дає змогу проаналізувати доцільність вкладень.
  • Форму Call-back в жодному разі не можна обходити стороною. Реалізація і продумування форми, що коректно працює і забезпечує замовлення зворотного дзвінка, ще один з найважливіших ключових моментів. Для когось цей вид зв’язку виявиться кращим щодо інших.
  • Так само не варто недооцінювати онлайн-чат. За відсутності можливості зв’язатися телефоном або інших обставин, якась частина користувачів обов’язково захоче скористатися листуванням. Найприйнятнішим і результативним інструментом для цієї мети є онлайн-чат. Якщо оператор своєчасно надасть всю необхідну відвідувачеві інформацію, ви в цей же момент отримуєте ще одного теплого клієнта.

Приділіть особливу увагу моніторингу виконання техзавдання, наскільки грамотно виконано налаштування контекстної реклами.

Якісне виконання у встановлені терміни з дотриманням обсягу робіт свідчить про порядність і рівень кваліфікації підрядника. Випадки, коли порушується хоча б одна з 3-х наведених вище умов – привід замислитися про зміну рекламної агенції у зв’язку з некомпетентністю та низькою кваліфікацією.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *