Кому війна, а кому – Москва…

Кому війна, а кому – Москва…

На п’ятому році війни сотні українців щодня вирушають до Росії не для того, щоб відвідати родичів чи на роботу, а на екскурсії. Що ж спонукає наших співвітчизників до таких подорожей і хто заробляє на їхньому потязі до туристичних «принад» путінської Росії? Українські туроператори й турагенти доволі активно рекламують екскурсійні тури до Москви, Санкт-Петербурга, Новгорода, подорожі «золотим кільцем Росії». Ще й намагаються заманити побільше мандрівників за рахунок акцій і спецпропозицій. І все це – за відносно помірними цінами, пише «Експрес». Тож фактично щодня «за порєбрик» вирушають сотні українських туристів, приносячи додаткові кошти державі-агресору. Приміром, на головній сторінці однієї з компаній, які пропагують «російську екзотику», – турфірми «Шоколад» – рекламуються винятково тури до держави-агресора: «Санкт-Петербург. Гранд-тур. Лето-2018», «Санкт-Петербург. Классика». «Москва классическая», «Золотое кольцо…».

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *