Маркетологи ТНЕУ практикували маркетингові дослідження на Форумі видавців у Львові (ФОТО)

Кафедра маркетингу ТНЕУ, з огляду на масштабне реформування системи вищої освіти у векторі поєднання теорії і практики, впроваджує ефективні методи прикладного використання навчальних дисциплін. У процесі навчання студенти поряд із фаховими знаннями мають нагоду розвинути навички спілкування та креативного маркетингового мислення.

Під час вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження» (викладач к.е.н, доцент С.Є.Хрупович), третьокурсникам було поставлено завдання: провести маркетингові дослідження книжкового ринку України з метою відкриття нового видавництва. На практичних заняттях визначено цільову аудиторію, серед якої необхідно здійснити збір даних.

Позаяк із 19-23 вересня у Львові тривав 25 ювілейний Книжковий форум, де зосереджено більшість видавців України та представлено цільову групу споживачів, студенти вирішили здійснити польові маркетингові дослідження на території Палацу Потоцьких та Палацу мистецтв під час цього заходу.

Використовуючи такі методи дослідження, як «спостереження» та «опитування», студенти зібрали досить актуальну інформацію для того, щоб надалі, під час практичних занять, використати її при вивченні методів обробки результатів маркетингових досліджень.

У навчальних цілях опитано 80 осіб. Вибірка є репрезентативною. Для проведення опитування, студентами розроблено анкету-запитальник, яку заповнювали інтерв’юери. Цю анкету студенти склали таким чином, щоб запитання були і відкритими, і закритими, а також деякі запитання уможливлювали вибір двох чи більше варіантів відповіді у респондента.

Студенти гарно провели час у Львові – попрацювали, повчилися, придбали багато цікавої літератури, записали результати спостережень і відпочили.





Loading...


Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

shares