Оце я розумію сервіс!

Оце я розумію сервіс!

net-storeЖиву у Канаді. Купила собі річ онлайн, на сайті одного із моїх улюблених американсько-канадійських магазинів. Річ гарна, все підійшло. Але у випадку, якби не підійшло, я мала би повне право повернути і отримати гроші назад. У посилці, разом із моїм замовленням, прийшла така собі карточка повернення, яку я, якщо потрібно, повинна була б заповнити і відіслати разом із невдалою покупкою, якщо така трапилася.

Тепер слухайте уважно, друзі, у якому випадку я могла би це повернути. Тобто, причини для повернення виписані в стовпчик на тій же карточці від магазину. Я мала би поставити тільки галочку коло «моєї» причини.

Отже, причини повернення:

1. Річ завелика.

2. Річ замала.

3. Важко вдягається.

4. Дефективна.

5. Не подобається стиль.

6. Не подобається тканина.

7. Не подобається колір.

8. Передумала купувати цю річ.

9. Отримала річ у подарунок, не подобається, тому і повертаю.

10. Не те, що я очікувала.

11. Річ отримано пошкодженою.

12. Отримано не ту річ.

Ну як вам?!! Я особливо «стирчу» від формулювання «передумала купувати цю річ» :))

Йпрст, і коли вже українська торгівля навчиться ТАК працювати?! У якому столітті?

Марія ЗАВАСКІ.

 

Про автора

 

Марія Заваскі – незалежний журналіст, серце і життя якої розривається між двома країнами, Україною та Канадою. У Канаду закохалася несамовито, але водночас і України розлюбити не може. Види ностальгії за Україною – харчова, за друзями, ну і, здається, все. Видання «Наш день» Марія, за її словами, полюбила з першого погляду і обіцяла писати для нас час від часу. Як буде натхнення. А ми бажаємо, щоб воно було частіше, і вітаємо Марію на сторінках «Нашого дня»!

P.S. Стиль письма автора збережено повністю, без коректив.

Автор

Марія Заваскі

незалежний журналіст




Схожі публікації

2 коментарі

  1. Avatar
    Kasya

    Купила капці в одному з наших магазинів. Один раз взула і підошва почала жити своїм життям :). Пішла до магазину, показала чек, розповіла про ситуацію. Мене майже облаяли, сказали, що ходити треба правильно, а не як… З боями відбила свої гроші, пообіцявши в іншому випадку звернутися мало не в ООН 🙂 і у всі поважні організації :). Ось такий у нас, вибачте, сервіс. Пишіть, Маріє, як там у Канаді. Будемо тішитися за канадійок :)…

    Відповісти

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *