Перспективи розвитку рекламного ринку

Сучасна реклама – дуже складний суспільний феномен, що зробив крок за рамки звичайної людської діяльності. Це вже не просто «двигун торгівлі», але набагато більш глибоке явище, що впливає на мільйони людей.

РА «Соната» adv-sonata.com в ході своєї діяльності займається виробничою, політичною, нормативно-правовою, соціально-громадською і культурно-освітньою рекламою, роблячи її доступною за допомогою десятків ефективних інструментів – зовнішніх носіїв, ЗМІ, промо-акцій, БТЛ-заходів, нестандартних рішень.

Глобальні зміни на рекламному ринку почалися з приходом цифрових технологій. Інтернет та цифрові екрани відкрили перед рекламодавцями величезні перспективи. Характерною особливістю рекламного ринку останніх 20 років є виділення його в самостійний вид бізнесової діяльності. Рекламна справа прогресує настільки стрімко, що може вважатися флагманом в області реалізації революційних рішень і пошуку ексклюзивних інструментів. Вплив новітніх рекламних засобів на аудиторію настільки величезний, що саме рекламні агентства концентрують основні грошові потоки. Найбільші корпорації і торгові монстри інвестують в рекламу мільярди, отримуючи величезні прибутки.

Що буде з рекламою в найближчому майбутньому

Спостерігаючи за ходом подій, можна визначити кілька ймовірних тенденцій:

  1. Настають серйозні демографічні зміни. Вже сьогодні спостерігається старіння суспільства, а в подальшому цей процес буде тільки наростати, особливо в країнах колишнього соцтабору. Маркетологам доведеться переорієнтуватися на вікову аудиторію, для якої форма подачі реклами істотно відрізняється.
  2. Відбувається міграція населення у великі міста. Урбанізація потребує інших товарів і послуг, що викличе потребу в нових каналах просування комерційних продуктів на споживчий ринок. Крім того, будуть потрібні нові дослідження в області психології сприйняття реклами жителями сільської місцевості, що переселилися в мегаполіс.
  3. Перенасичення ринку товарами, що володіють високими споживчими характеристиками, відкриє перед покупцем найширші можливості. В умовах повної свободи новій рекламі доведеться стати більш винахідливою, щоб схилити аудиторію споживачів до покупки конкретного продукту.
  4. Експерти рекламного ринку пророкують появу нових засобів трансляції реклами, заснованих на цифрових і соціальних технологіях. Вже сьогодні успішно працюють інтерактивні сітілайти, які взаємодіють з публікою за допомогою сенсорних екранів і віртуальної клавіатури. Є позитивний досвід в області створення магазинів без торгових залів, де роль полиць з товарами відіграють рекламні плакати з кодами для замовлення доставки. Випробувані білборди, які відстежують марки проїжджаючих автомобілів, щоб показувати водіям таргетингові повідомлення.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *