Наша компанія протягом тривалого часу використовувала традиційні канали просування, отримуючи відчутний результат. Були випробувані банери і контекстні оголошення в інтернеті, промо-акції, ліфлетінг, соціальні мережі. На жаль, в деяких випадках витрати на розміщення відбивалися з великими труднощами, і ми були задоволені, якщо вийшли хоча б на нуль, щоб без втрат змінити рекламний інструмент і приступити до подальшого вивчення способів просування.
Автобус і реклама
Одного разу, коли наш невеликий колектив роз’їжджався по домівках після чергового мозкового штурму, ми звернули увагу як під’їжджає до зупинки розкішний брендований автобус. Картина на борту була просто чудова: назва продукту, барвиста соковита картинка моментально привертала увагу оточуючих. Увійшовши в салон, ми стали дивитися далі: прямо перед очима – на схилах – розташувалися наклейки, що рекламують акцію в місцевому супермаркеті, послуги майстерні по ремонту комп’ютерів, компанію, організуючу переїзди, а також бутик кормів для тварин. Всі обіцяли настільки вигідні умови, що захотілося взяти блокнот і про всяк випадок записати контакти.
Умови
Стало дуже цікаво. На наступний день ми стали вивчати умови брендування автобусів і розміщення реклами в салонах http://transport.adv-sonata.com/landtransport/avtobusi/, які містить цей сайт рекламного агентства «Соната». Виявилося, що ми цілком можемо собі це дозволити:
- Одна наклейка А4 – 102 грн./Місяць;
- Один плакат А3 – 120 грн./Місяць (включена вартість монтажу і демонтажу).
- Брендування одного автобуса – від 46 до 50 тис. Грн. на 1 місяць, в залежності від номера маршруту.
Безумовно, є вимоги щодо мінімальної кількості машин (для розміщення в салоні – це 30 автобусів). Швидко погодивши питання з керівництвом, зв’язалися з фахівцем рекламного агентства, який роз’яснив нам всі деталі, ознайомив зі статистикою результативності, отриманої в ході попередніх кампаній. Ми відразу зрозуміли, що маємо справу з солідною організацією: нас якомога докладніше розпитали про продукт, що просувається, з’ясували наші цілі, а після, запросивши дизайнера, обговорили загальну концепцію рекламної ідеї, прикинули бюджет.
Що вийшло
Ми вирішили замовити часткове брендування автобуса (задній торець), розраховуючи на водіїв і пасажирів особистого автотранспорту. Друга частина проекту – розміщення наклейок в салоні для пасажирів. Щоб проконтролювати статистику, виділили номер телефону і створили сторінку в інтернеті, забезпечену лічильником відвідуваності.
Нашим бажанням було не просто фігурувати інформацією про наш бренд на вулицях Києва, але спонукати хоча б частину людей зробити дзвінок або зайти на сайт.
Підсумки
Чесно кажучи, звикнувши до постійних проблем з розміщенням, ми не очікували тріумфу і від реклами на автобусах. На щастя (і радості нашого фінансового директора) результат відрізнявся від прогнозованого в кращу сторону. За місяць кампанії посадкову сторінку відвідало 123 людини, з яких 28 зробило замовлення. Ми отримали 80 дзвінків, з яких 36 привели до укладення угоди. Таких же результатів раніше ми домагалися, інвестуючи в півтора рази більші суми.