Протягом першого півріччя спеціалісти Управління захисту споживачів провели 49 перевірок щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів. Із них – 36 перевірок суб’єктів господарювання, що здійснюють торгівлю непродовольчими товарами, 8 перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівлю продовольчими товарами. Загалом перевірено товарів на суму 516,481 тис грн. Забраковано товарів на суму 325,797 тис грн (63 відсотки).
За результатами перевірок, за порушення законодавства про захист прав споживачів, суб’єктам господарювання було видано приписи щодо усунення порушень вимог законодавства.
За перше півріччя цього року до Управління захисту споживачів надійшло 203 звернення громадян з приводу порушення їх прав як споживачів. При цьому отримано 166 скарг на особистому прийомі, в письмовому вигляді надійшло 22 скарги, з урядової «гарячої лінії» – 15 звернень.
Спеціалістами Управління розглянуто 199 звернень, із них щодо 182 – надано роз’яснення, 16 – задоволено, по 13 зверненнях повернуто кошти в сумі 43,329 тис грн.
Як свідчить аналіз, було розглянуто: з питань якості продовольчих товарів – 12 звернень; з питань якості непродовольчих товарів – 104 звернень; щодо якості наданих послуг – 87 звернень, із них 10 звернень щодо неналежного надання послуг житлово-комунальними господарствами; щодо придбання товарів через Інтернет – два звернення.
Керівництво Управління тримає під особистим контролем стан розгляду звернень громадян.