Партії рекламуються за державні кошти

Партії рекламуються за державні кошти

Комітет виборців України проаналізував фінансові звіти парламентських партій за квітень-червень. «Радикали», «Самопоміч» і «Опоблок» витрачають значні відсотки коштів на розміщення політреклами. БПП вкладає гроші в розбудову партійної мережі. А «Народний Фронт» і «Батьківщина» витрачають кошти на оренду приміщень та зарплату. Так, за квітень-червень «радикали» витратили на статутну діяльність 13 млн. гривень, із яких 12,8 млн. – кошти держбюджету. 45 відсотків грошей пішли на ТБ-рекламу. «Самопоміч» – 19,8 млн., із них 98 відсотків – бюджетні гроші. Найбільше коштів – 26 відсотків – «Самопоміч» витратила на партійну газету. «Опоблок» витратив три мільйони гривень – із них 1,3 млн.  – кошти держбюджету. Третину грошей «Опоблок» спрямував на політрекламу. Блок Петра Порошенка «Солідарність» витрачав виключно кошти із держбюджету – 62 відсотки грошей пішли на утримання місцевих парторганізацій. «Батьківщина» витратила 4,3 млн. – із яких чотири мільйони – кошти держбюджету. «Народний Фронт» витратив  21,3 млн., із яких 18,7 млн. – кошти з держбюджету. Витрати, зокрема, пішли на зарплату і оренду приміщень. У другому кварталі «фронтики» отримали з бюджету 28,4, БПП – 28 млн., «Самопоміч» – 25,1 млн., «Опоблок» – 12,1 млн., Радикальна партія Олега Ляшка – 9,5 млн., «Батьківщина» – 7,2 млн. гривень.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *