На юридичному факультеті ТНЕУ стартував інноваційний проект «Перезавантаження» – тренінг-інтенсив розвитку soft- та hard-skills у викладачів. Проект передбачає проведення 4-х модулів навчання загальною тривалістю 120 годин: 60 годин – аудиторні заняття, інша половина – самостійна робота викладачів.
Перший модуль: «Я – Бренд». Це – алгоритм побудови персонального бренду; розробка власної бренд-стратегії; вдале використання неймінгу та айдентики як власної візитівки вироблення особистого та професійного стилю; «tips & tricks» розвитку комунікативних навичок, особистісних якостей та управлінських навичок.
Другий модуль: «Я – Майстер», що означає вироблення навичок hard-skills, оволодіння сучасними інтерактивними практиками викладання; методи фасилітації в освітньому процесі: мозкові штурми, техніки запитань, модераційні картки, ранжування, евристична бесіда; ділові та рольові ігри як інструмент формування навичок студентів, види ігор, алгоритм створення та застосування; метод проектів, Sturt-up-стратегія; методика формування портфоліо тощо.
Третій модуль: «Я – Особистість». Це – емоційна стабільність та психічне здоров’я викладача; розвиток стресостійкості та профілактика емоційного вигорання; емоційний інтелект, навички невербальної комунікації; навички захисту від маніпуляцій; розвиток асертивного мислення; арт-терапія як метод психотерапії та психокорекції.
Четвертий модуль: «Я – Гуру» – супервізія – проведення інтерактивного відкритого заняття у рамках навчальної дисципліни кожного викладача із обов’язковим використанням мультимедійного супроводу; створення та публікування у другому випуску альманаху ШПР «АКМЕ» навчально-методичного інструментарію у вигляді інноваційної розробки лекційного чи практичного заняття.
Перше заняття пройшло на одному диханні. Тренери: Оксана Коваль – автор та координатор проекту, психолог, педагог, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології та соціальної роботи ТНЕУ і Марія Бригадир – координатор проекту, психолог, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та соціальної роботи ТНЕУ.
Учасники знайомилися із «тips & tricks» розвитку комунікативних навичок: оволодівали прийомами ефективного переконання, вчилися уникати бар’єрів взаєморозуміння, вправлялися у виробленні навичок активного слуханн та інше. Усі отримали позитивні емоції та збагатили власний ключовий портфель soft-skills новими навичками і вміннями.