Ремонтні роботи з повною заміною дорожнього покриття та укріпленням основи тривають на двох основних трасах Тернопільщини.
Так, на дорозі Н-02 «Львів-Тернопіль» ділянка «Довжанка-Озерна» працює установка КМА. Суть роботи цього механізму в тому, що він змішує знятий старий шар асфальтобетону з гранітними щебеневими матеріалами, цементом та емульсією. Згодом асфальтоукладальник встелює монолітний шар.
Також, поблизу села Горинка (міжнародна дорога «Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече») шляховики застосовують технологію холодного ресайклінгу. Процес ремонту передбачає регенерацію старого покриття, яке «оживає» з додаванням в’яжучих та зміцнюючих компонентів.
На цій же ділянці сьогодні заплановано встелити 1200 тонн гарячого асфальтобетону.
Ремонт доріг за допомогою установки КМА та холодного ресайклінку – технології подібні і дозволяють оптимізувати процес ремонту доріг зі значним заощадженням коштів, адже зняті шари асфальту використовуються повторно. Такі технології добре зарекомендували себе та широко застосовуються у світовій практиці.
Служба автомобільних доріг у Тернопільській області просить водіїв з розумінням поставитись до тимчасових незручностей спричинених ремонтними роботами. А також бути уважними та дотримуватись безпечної швидкості руху на ділянках ремонту.