Після отримання рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації податкової накладної платнику ПДВ дається 10 календарних днів для подання відповідної скарги. У свою чергу, якщо останній день терміну припадає на вихідний або святковий день, останнім днем цього терміну вважається перший робочий день після вихідного або святкового дня. Термін подання скарги може бути продовжений за правилами, визначеними п. 102.6 Податкового кодексу (далі ПКУ).
За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з наступних рішень: задовольняє скаргу і скасовує рішення комісії ДФС; залишає скаргу без задоволення і рішення комісії ДФС без змін.
Якщо вмотивоване рішення стосовно скарги не спрямовується платникові податків впродовж 10 календарних днів з дня отримання скарги ДФС, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, що йде за останнім днем зазначеного терміну.
Задоволення скарги є основою для реєстрації в ЄДР податкових накладних, вказаних в скарзі, з урахуванням вимог п. 200 прим. 1.3 ПКУ.