Насправді, чим довершеніші інструменти і методи, які розслідують причини такого роду подій, тим частіше виявляється, що винні були дешеві шини в Києві. Чому це відбувається?
Дефекти шин і статистика
Творці загальної статистики визнають, що багато аварій, які насправді викликані несправністю шин, класифікуються в інших категоріях, таких як відсутність адаптації швидкості до переважаючих умов або втрата свідомості у водія. Наприклад, в Італії до аварій, пов’язаних з шинами, відносяться тільки ті, які викликані розривом шин або надмірним зносом протектора. Велика кількість дорожньо-транспортних пригод в нас в країні, хоч їх кількість зменшується з року в рік, також важко правильно класифікувати.
Найбільш поширені причини дорожньо-транспортних пригод описані в загальних рисах. Складність пов’язана з тим, що випадкове пошкодження транспортних засобів не дозволяє однозначно оцінити, чи відбулося це через несправність гуми в результаті якої-небудь події або раніше, сприяючи нещасному випадку.
Причини дорожньо-транспортних пригод, викликані дефектами шин
Федеральний інститут дорожнього будівництва в 2001 році зареєстрував 1357 аварій, пов’язаних з покришками в Німеччині.
51,5% випадків сталися через дефекти покришок, що не викликані помилками в роботі (наприклад, ударом гострого предмета). 31,6% несправностей, що призвели до аварії, були пов’язані з неправильною експлуатацією, включаючи неправильний тиск в шинах автомобіля, надмірний знос протектора або надмірний вік гуми. Імовірність ушкодження збільшує недостатній тиск в шинах. Між іншим, більше 70% автомобілів на наших дорогах їздять з недостатньо накачаними покришками. Це число було скорочено приблизно з 80% за кілька років. Варто нагадати, що тиск в зимових і літніх шинах має бути на рівні, зазначеному виробником автомобіля. Пошкодження каркасу гуми – наслідок.
Руйнування каркаса викликає локальне ослаблення каркаса шин. У пошкодженій області з’являється характерний міхур, який може розбитися в будь-який момент, що призведе до раптового падіння тиску повітря. Якщо на рульовому мосту відбувається вибух шини на швидкості вище 70 км/ч, втрата управління неминуча. Навіть на рівній ділянці дороги тріснута покришка є реальною загрозою. Подумайте, які інші експлуатаційні ушкодження гуми можуть стати причиною нещасних випадків?
Як ви можете забезпечити свою безпеку?
Наслідки дорожньо-транспортних пригод часто бувають трагічними, тому необхідний частий і ретельний огляд шин з обох сторін. Також потрібно контролювати тиск повітря. Це повинно бути звичайною справою, виконуваною переважно раз в тиждень або перед кожною довгою поїздкою. Особливо цієї рекомендації повинні дотримуватися ті, хто стежить за станом автопарку.