Це ж треба додуматись: тернопільський магазин рекламують жінки… в унітазах (ФОТО)

Це ж треба додуматись: тернопільський магазин рекламують жінки… в унітазах (ФОТО)

До Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області надійшла заява з Громадської організації Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних» щодо виявлення зовнішньої реклами на території Тернопільської області. Рекламоносій – магазин-салон «V7» із зображенням жінки, яка описує/зображує жінку, як прикрасу, та яка нічим не пов’язана з рекламованим продуктом.

За результатами розгляду справи встановлено, що зовнішня реклама є дискримінаційною і порушує вимоги ч.3 ст.7 і ч.1 ст.8 Закону України «Про рекламу». Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності та вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб та Стандарту організацій України 21708654-002-2011 «Недискримінаційна реклама за ознакою статі». Реклама вважається дискримінаційною, якщо зображує жінку як сексуальний об’єкт, що немає жодного відношення до рекламованого продукту. Якщо «реклама зображує або описує жінку або чоловіка як прикрасу або сексуальний об’єкт, включаючи натяки на статеві стосунки та сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, і не мають прямих асоціацій з споживанням рекламованого продукту, товару, послуг тощо; порушення посилюється, якщо  сексуальність людини зображується чи описується принизливо, зневажливо, наклепницьким чином (для людської гідності) через мову, позування, вербальні або невербальні натяки» та якщо «стверджує або натякає, що роль однієї статі у соціальному, економічному і культурному житті нижча, ніж іншої», що має місце в зовнішній рекламі.

З огляду на зазначене та за результатами розгляду справи, Головним управлінням прийнято рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу на суб’єкта господарювання.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *